Sunday 20 December 2015

Perancangan

Bismillahirrahmanirrahim.

Apa habaq semuaa ? Semoga semuanya sihat² belake ye..


Hari ni aku nak mention beberapa target yang aku baru je pikiaq beberapa hari ni.


Sebab apa aku letak sini ? sebab aku takut aku bakal hilngkan kalau letak kat mana². hehehe.


Okayh. In 3 years, aku berharap...

✔ Berjaya jadi si hamalatul Quran
✔ Jadi designer yang berjaya
✔ Sedia untuk peringkat seterusnya
✔ Sedia untuk ambil master
✔ Ada income yang tersendiri
✔ Make my parents proud of me

Jadinya, wahai diri, jangan cepat berputus asa, dan jangan cepat mengalah. Teruskan menambah amal ibadat setiap detik. 😘

3ala kulli hal, setiap hari dan detik, kena sentiasa persiapkan diri untuk kematian. Semoga pengakhiran yang baik buat kita semua.


~ Mardhotillah striver ~